THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, January 24, 2011

new blog =)

heyyaw readers ! terimas sebab sudi bace blog ni walaupun baru je lg haha. sebelum2 ni ade jgk buat blog tp da delete sbb ade stalker yg suke kutuk belakang2 tentang ape aku tulis huhu. malas nk carik gaduh pnye pasal laa katekan haha. AMIRAH BINTI ARIFFIN. itulah name penuh yg xberapa nak pnjg (buat ape pnjg2. nk isi ape2  borang nnt susah sbb name pnjg sgt HAHA) yg diberi oleh arwah atuk. lahir di Hospital Tuanku Ampuan Rahimah, Klang, Selangor pada jam 8.12mlm bertarikh 15NOV1992. adik beradik ?? 2 jer. saya yg num.2 huhu. kira manje lahh gak dgn semua2 dlm family tu terutamanye abang ku sygs MUHAMMAD SYAZWAN BIN ARIFFIN =). heee skrg aku belajar kat KOLEJ POLY-TECH MARA KOTA BHARU KELANTAN. amik kursus KEJURURAWATAN. nak jadi misi lah katekan. gaji masyuk tu haha. okay skrg ke status hubungan pulak hehe. hati aku da dicuri someone yg tak bertanggungjawab pada 19OCTOBER2008 pada jam 12.35tgh hari. mase tu aku tgh syok tgok org merempit kat sepang circuit. senang citer MOTOGP lah derr haha. orang yg tak bertanggungjawab tu namenye NOR AIDEN ATHIR BIN MUZAIDIN. b ni jahat ! dye jahat. suke merapu yg bukan2, ajar aku dgr hardcore TAPI dye sorang je yg tau nk pujuk aku kalau dye buat hal huhu. I LOVE YOU FOREVER lahhh b !!!! huhu. okay aku akan describe more about B aku kat blog lain huhu. chaw bebeh ! ;)

0 comments: